Followers

Omjayy Amazing Graffiti Art ( Part 1 )


Assalamualaikum :)

tahniah anda adalah orang yang terpilih untuk bembaca blog Omjayy minggu ini :)
pembaca mingguan akan memenangi sebuah percutian ke *rahsia* nak tahu? okay baca entry seterusnya :)

entry ini di update supaya makcik,pakcik,makcik,pakcik,makcik,pakcik *saje nak bagi nampak panjang*
supaya kejut anak-anak sekali untuk membaca entry ini..
"pasaii apa gua nak kene kejut anak gua baca blog OMJAYY awok" terdetik di hati makcik,pakcik
pasaii blog ni la akan membuatkan anak awok tersenyum sorg dlm bilik :)and satu lagi aku nak suruh anak makcik,pakcik belajar cara-2 nak conteng dinding..well rumah kome kan BUROK,so apa kata amek kuaci duduk depan laptop saksikan contoh-2 "Amazing Graffiti Art" kalau tak faham sgt , dalam bahasa pasar dia "anak aku dah pandai conteng dinding" okay la gua mls la nak layan lu makcik,pakcik apa kata awok2 semua tgk sendiri kehebatan hasil "Amazing Graffiti Art" yang telah dihasil kan oleh gua 
*muka berlagak*











nnti kan kemunculan part 2 :)


No comments:

Post a Comment